Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У «Київтеплоенерго» роз’яснили, як встановити індивідуальний лічильник тепла

18 липня 2024 року, 14:00

Квартирний лічильник тепла допомагає раціонально використовувати теплову енергію та контролювати витрати на опалення. Тому, якщо дозволяє система теплопостачання будинку, до початку опалювального сезону варто встановити лічильник тепла. Про це повідомляє комунальне підприємство «Київтеплоенерго», яке надало детальний опис процедури встановлення цього приладу.  

Так, необхідно вибрати ліцензовану компанію, яка обстежить систему опалення в квартирі та будинку і складе Акт технічної можливості на встановлення розподільчого вузла обліку теплової енергії.  

Ліцензована компанія повинна з’ясувати технічну можливість встановлення лічильника, що залежить від типу будинкової системи опалення. Адже встановити прилад обліку тепла можна лише у будинках із внутрішньобудинковою системою опалення горизонтального типу.  

Оформлений Акт технічної можливості необхідно погодити з «Київтеплоенерго», для чого потрібно направити Акт через комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (канали зв’язку за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/) або безпосередньо до комунального підприємства за адресою: вул. Жилянська, 83/53. 

Після розгляду документів клієнт отримає від «Київтеплоенерго» погоджений Акт технічної можливості. Де і коли забрати документ, спеціаліст поінформує заздалегідь.

Після цього компанія з дозволами на відповідні види робіт має виконати монтаж лічильника. Завершальний крок – роботи з опломбування та постановки лічильника на комерційний облік,  які можна замовити: 

Важливо! Розробляти проєктну документацію для встановлення лічильника не потрібно (ст. 4 наказу Мінрегіону № 205 від 09.08.2018р). 

За розгляд Акта технічної можливості, опломбування та постановку приладу обліку на абонентський облік КП «Київтеплоенерго» додаткову плату не стягує. 

Проводити повірку лічильника теплової енергії необхідно кожні 4 роки. 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]