Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві розпочинають тестувати систему електронного квитка для проїзду у громадському транспорті

01 листопада 2018 року, 17:21

Сьогодні, 1 листопада 2018 року, у столиці розпочинають тестування системи електронного квитка для проїзду у громадському транспорті.

Заступник голови КМДА Дмитро Давтян зауважив, що місто, фактично, виходить на фінішну пряму у питанні впровадження єдиного проїзного документа у громадському транспорті.

«Ми розпочинаємо технічне тестування роботи електронного квитка, аби перевірити, як працює система, чи всі валідатори справні, виявити недоліки і слабкі місця та усунути їх, аби запустити систему повноцінно. Наголошую, що це технічне тестування, яке проводитимуть профільні спеціалісти під контролем Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій. На час цього тестування у продажу квитка не буде. Лише після того, як спеціалісти все перевірять, ми запустимо систему у дослідну експлуатацію і нею зможуть користуватися громадяни», – підкреслив Дмитро Давтян.

Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров пояснив, що після технічного тестування роботи Е-квитка, яке орієнтовно триватиме два місяці, система буде запущена для користування пасажирами у дослідній експлуатації. Загалом дослідна експлуатація автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСОП) у міському пасажирському транспорті Києва триватиме до 31 жовтня 2019 року.

У період дослідної експлуатації право пасажиру на отримання транспортних послуг надаватиметься на підставі:

  • електронного квитка, зареєстрованого в АСОП (у вигляді транспортної картки чи одноразового QR-коду),
  • проїзних квитків,
  • посвідчення чи довідки, що дає право на пільговий проїзд згідно з законодавством,
  • студентського (учнівського) квитка, виданого закладом освіти до 1 серпня 2019 року,
  • багатофункціональної електронної пластикової картки «Картка киянина».

Після проведення дослідної експлуатації, АСОП планують ввести у промислову експлуатацію із 31 жовтня 2019 року на всіх видах міського пасажирського транспорту.

На перехідний період, який встановлено до 1 листопада 2019 року, у пасажирському транспорті можливо буде придбати звичайні квитки та жетони. Вартість однієї поїздки залишається без змін.

Придбати квитки можна у звичайних для мешканців та гостей Києва місцях (у кондуктора в транспорті, на зупинках).

Транспортні картки планують реалізовувати через каси метрополітену та «Київпастрансу», спеціальні муніципальні Програмно-технічні засоби самообслуговування (ПТКС), муніципальні та комерційні кіоски («Союздрук», «ТурІнфо», «Т-Кіоск» тощо). Також придбати транспортну картку можна буде у кондукторів у тролейбусах, трамваях, автобусах. Канали продажу карток весь час будуть розширюватись за рахунок нових агентів із продажу.

Про старт продажу транспортних карток буде повідомлено додатково.

«Впровадження системи електронного квитка вплине і на забезпечення комфорту та зручності пасажира, і на підвищення безпеки, і на прозорість обліку пасажиропотоку у транспорті», – наголосив Юрій Назаров та нагадав, що Е-квиток дозволить пасажирам наземного транспорту зекономити при придбанні більше 9 поїздок.

Так, відповідно до розпорядження КМДА від 29.10.2018 № 1936, зареєстрованого у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 30.10.2018 за № 233/2081, у системі Е-квитка буде передбачено систему знижок.

Зокрема, якщо разова поїздка коштує 8,00 грн, то купуючи одночасно від 10 до 19 поїздок, за кожну з них пасажир сплачуватиме 7,70 грн. Тариф на 1 поїздку при придбанні від 20 до 29 поїздок складатиме 7,40 грн. При придбанні від 30 до 39 поїздок – 7,10 грн. Від 40 до 49 поїздок – 6,80 грн. А при придбанні 50 поїздок вартість однієї складатиме 6,50 грн.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]