Версія для людей із вадами зору

У Києві з незаконними оголошеннями планують боротися «автододзвоном» (Оновлено)

02 жовтня 2018 року, 16:37

У Києві планують впровадити систему «автододзвін» задля боротьби із розклеювачами незаконних оголошень. За розгляд відповідного рішення – «Про внесення змін до Правил благоустрою міста Києва» – на наступному пленарному засіданні Київради проголосували 62 депутати.

Проектом рішення визначено, що розміщення оголошень, наліпок, написів тощо здійснюється лише у спеціально призначених місцях. А реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником чи балансоутримувачем протягом тижня.

Згідно з документом, у разі самовільного розміщення рекламних засобів, на номер абонента, зазначений в оголошені, буде здійснюватися автододзвін із інформуванням про порушення правил благоустрою.

«Минулого року ми прийняли Правила розміщення зовнішньої реклами, проте реформа стосується не тільки наземної чи фасадної реклами та вивісок. Усі оголошення, якими завішаний кожен стовп та стіни, – це теж обличчя міста. Тож всі, хто незаконно розміщує рекламні оголошення, отримуватиме набридливі телефонні дзвінки кожні кілька хвилин до усунення порушення та сплати штрафу у разі складання протоколу про адмінпорушення», – прокоментував заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Валентин Мондриївський додав, що документ передбачає й низку інших важливих засад. Наприклад, визначає механізм демонтажу так званих брендмобілів – їх мають демонтувати у присутності представників Національної поліції.

Він додав, що до КП «Київреклама» постійно надходять прохання щодо демонтажу «рекламних тачанок».

«Вони не тільки заважають пішоходам та водіям, а й створюють аварійні ситуації. Питання комфорту і безпеки киян – пріоритетне», – сказав Валентин Мондриївський.

Також важливий момент – визначення терміну зберігання демонтованих рекламних засобів. Сьогодні на складі КП «Київреклама» 14 500 рекламних конструкцій, які зберігаються тут 7 років. У разі прийняття рішення КП «Київреклама» зможе утилізовувати чи реалізовувати конструкції, які пролежали на складі 12 місяців.

«Власникам вони не потрібні, а ми нічого не можемо з ними зробити і вимушені витрачати кошти бюджету на оренду складських приміщень для зберігання цього металобрухту», – підсумував Валентин Мондриївський.

Нагадаємо, минулого року були прийняті нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної), які уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри (наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами). Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Завдяки їх реалізації, кількість наземних рекламних засобів вже до кінця 2018 року зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі у місті понад 7000 наземних конструкцій.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua