Версія для людей із вадами зору

У КП «Київтеплоенерго» надали близько 200 тисяч консультацій юридичним клієнтам

06 вересня 2019 року, 9:47

Із початку року фахівці КП «Київтеплоенерго» надали близько 200 тисяч консультацій клієнтам – юридичним особам щодо послуг із постачання гарячої води та теплової енергії (опалення), які надає підприємство.

«Наразі працює п’ять центрів обслуговування клієнтів (ЦОК), у яких надають консультації 27 працівників. У таких центрах юридичні клієнти «Київтеплоенерго» можуть вирішити питання щодо звіряння розрахунків, видачі актів приймання-передачі товарної продукції, видачі платіжних документів, а також укладання тендерних договорів/додаткових угод. У середньому кожен фахівець ЦОК щоденно обслуговує близько 35 клієнтів. Найчастіше звертаються з питань опломбування та прийняття лічильників на комерційний облік, укладення договору. Напередодні опалювального сезону актуальним стало питання підключення до тепла, отримання акту готовності приладу та отримання акту готовності систем теплопостачання до опалювального сезону», – зазначила керівник департаменту з обслуговування клієнтів СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго» Ельміра Писанко.

Крім того, у ЦОК проводиться прийом відомостей обліку теплової енергії та вхідної кореспонденції.

Довідково.

Для клієнтів – юридичних осіб працює п’ять ЦОК, у яких надають консультації щодо послуг із постачання гарячої води та теплової енергії:

  • вул. Будівельників, 25;
  • вул. Волоська, 42;
  • просп. Повітрофлотський, 58;
  • просп. Перемоги, 93;
  • просп. Свободи, 2-B.

Клієнти – фізичні особи  можуть отримати необхідну консультацію у КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС). Наразі працює 46 центрів обслуговування клієнтів ЦКС, які знаходяться у всіх районах Києва.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua