У понад 6 разів зросла кількість платежів за житлово-комунальні послуги, здійснені через сайт КП «ГІОЦ»
У понад 6 разів – із 28 тисяч за перший квартал до 176 тисяч за четвертий квартал 2016 року – зросла кількість платежів за житлово-комунальні послуги, здійснені з використанням сайту комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр». Про це з посиланням на результати роботи сайту повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.
Кількість операцій, здійснених із застосуванням картки киянина, зросла із 1070 за перший до 6,8 тисяч за четвертий квартал минулого року.
«Такі цифри свідчать про те, що киянам подобається раціонально витрачати свій час, сплачуючи швидко та в одному місці. Для власників картки киянина та «моєї картки» є ще одна перевага – відсутність комісії», – підкреслив Геннадій Пліс.
Він запевнив, що керівництво КМДА та КП «ГІОЦ» будуть докладати всіх зусиль, щоб кількість доступних послуг для користувачів зростала. Окрім того, планується поповнювати кількість сервісів, доступних за карткою киянина.
«І картка, і сайт мають бути комфортними для використання, адже їхнє основне завдання – спрощення життя мешканцям міста», – підкреслив Геннадій Пліс.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]