Версія для людей із вадами зору

У столиці стартує робота тестувальників е-квитка

06 лютого 2020 року, 15:29

7 лютого кандидати, які були відібрані для тестування е-квитка, отримають підтвердження на свої електронні адреси. Набір 100 охочих на власному досвіді протестувати та розказати про те, як працює електронний квиток у місті, тривав протягом тижня. Тестування ініційоване Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій спільно з ініціативою Kyiv Smart City.

«За першу годину відбору ми отримали більше 100 заявок, а протягом тижня – більше 3 тисяч. Тому ми вирішили збільшити кількість е-тестувальників до двохсот. Усі вони безкоштовно отримають Kyiv Smart Card та лист-інструкцію. Нашими умовами є використання різних видів громадського транспорту, увага до технічної сторони роботи е-квитка та інформування киян у блогах про свої враження від сервісу. Таким чином ми хочемо отримати якісний зворотній зв’язок від пасажирів та спільно зробити єдиний електронний квиток кращим та зручнішим», – прокоментував директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров.

До числа е-тестувальників входять різні категорії пасажирів за віком, статтю та регулярністю використання громадського транспорту. Під час використання е-квитка у вони звертатимуть увагу на:

  • зручність використання у всіх видах громадського транспорту
  • швидкість роботи турнікетів та валідаторів
  • переваги та недоліки
  • економію часу та коштів
  • доступність картки у точках продажу
  • оперативність та ефективність служби підтримки
  • способи поповнення картки
  • систему контролю картки у додатку Kyiv Smart City

Про свої враження е-тестувальники розповідатимуть протягом місяця у блогах у Facebook під хештегом #ятестуюеквиток.

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua