У жовтні демонтовано 1835 незаконних рекламних засобів
Протягом жовтня у столиці демонтовано 1835 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 959 одиниць демонтували їхні власники.
Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 476; вивіска – 428; електронне табло – 15; конструкція на даху – 13; кронштейн – 164; лайтпостер, що стоїть окремо, – 105; лайпостер на фасаді – 3; прапор, прапорець – 14; телевізійний екран на фасаді – 1; телевізійний екран, що стоїть окремо, – 2; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 205; транспорт – 13; тумба, що стоїть окремо, – 58; холдер – 181; щит на фасаді – 16; щит, що стоїть окремо, – 141.
Як зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський, протягом 10 місяців 2018 року у Києві було демонтовано 13 187 рекламних засобыв, у тому числі 8115 вивісок.
Окрім того, за його словами, завдяки реалізації Схеми розміщення наземної реклами до кінця року у Києві має лишитися не більше 4390 наземних рекламних засобів із близько 6000 існуючих наразі (на початок 2016 року в Києві налічувалось близько 12000 наземних рекламних засобів).
Нагадаємо, що нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно із документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами.
Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються винятково наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі у місті понад 7000 наземних конструкцій.
Довідково.
Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».
Окрім того, для зручності підприємців, оформити вивіску можна в режимі онлайн: https://eadv.kyivcity.gov.ua. Мова йде виключно про оформлення вивісок. Процедура отримання дозволу на розміщення РЗ не змінилась.
Також впроваджено реєстр включених на демонтаж РЗ. Із відповідним переліком, який оновлюється кожні три дні, можна ознайомитись за посиланням.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]