Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Упродовж березня у Києві демонтовано 582 незаконних рекламних засоби

07 квітня 2017 року, 16:47

Упродовж березня в Києві демонтовано 582 незаконних рекламних засоби. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», серед 582-х незаконних рекламних засобів 234 одиниці було демонтовано власниками.

Так, протягом березня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • лайтпостер на фасаді – 1;
  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 9;
  • тумба, що стоїть окремо – 7;
  • щит, що стоїть окремо – 117;
  • банер – 74;
  • вивіска – 83;
  • кронштейн – 33;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 90;
  • конструкції на даху – 2;
  • холдер – 154;
  • щит на фасаді – 3;
  • електронне табло – 8;
  • телевізійний екран на фасаді – 1.

Станом на кінець березня в Києві налічується 44 479 рекламних засобів різних типів, із яких без порушень – 13 315. Із усіх 44 479 наявних засобів: 23 571 – вивіски та кронштейни; 5 979 – щитів, що стоять окремо, 2 310 – лайтпостерів, що стоять окремо тощо.

Своєю чергою 80% щитів, що стоять окремо, належать 10 операторам зі 101, що представлені в цьому сегменті ринку зовнішньої реклами міста; понад 90% лайтпостерів, що стоять окремо, належать 7 операторам із 50 представлених у цьому сегменті в столиці.

Нагадаємо, що проект рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві» був розглянутий і підтриманий усіма профільними комісіями Київради, і вже до кінця квітня нові правила розміщення зовнішньої реклами будуть подані на голосування депутатам.

Новий документ, що регулюватиме розміщення засобів зовнішньої реклами у столиці, передбачає збільшення нульових зон, де розміщення рекламних засобів заборонене взагалі: до нульових зон, серед іншого, будуть віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо.

Нові правила включатимуть також уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом розміщення зовнішньої реклами, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Нові правила розміщення зовнішньої реклами передбачають однакові умови для всіх гравців ринку.

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» всі охочі можуть отримувати за посиланням: http://www.kievreklama.kiev.ua/2016rik/.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції (http://db.kievreklama.kiev.ua/db/rz.dll) і долучитися до проекту «Я інспектор» (http://www.kievreklama.kiev.ua/inspector/).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]