Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Упродовж травня в столиці демонтовано 458 незаконних рекламних засобів

19 червня 2017 року, 12:27

 

Упродовж травня в Києві демонтовано 458 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 245 одиниць демонтовано власниками.

Так, упродовж квітня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 9;
  • тумба, що стоїть окремо – 77;
  • щит, що стоїть окремо – 98;
  • банер – 51;
  • вивіска – 101;
  • кронштейн – 45;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 52;
  • конструкції на даху – 4;
  • холдер – 8;
  • електронне табло – 6;
  • прапор, прапорець – 3;
  • транспарант-перетяжка над вулицею – 1;
  • лайтпостер на фасаді – 2;
  • телевізійний екран на фасаді – 1.

Станом на кінець квітня в Києві налічується 45 972 рекламні засоби різних типів, із яких без порушень – 12 961. Із усіх 45 972 наявних засобів: 24 743 – вивіски та кронштейни; 5 782 – щити, що стоять окремо, 2 164 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.

«Після прийняття правил розміщення рекламних засобів у Києві власники рекламних конструкцій, на мій погляд, почали більш відповідально підходити до демонтажів власними силами. Кожен тиждень прослідковується позитивна тенденція у відсотковому відношенні демонтованих комунальниками та власниками конструкцій. Певен, завдяки спільній роботі громади, бізнесу та влади Київ уже незабаром стане прикладом для інших міст країни. Дуже важливим є те, що столичні підприємці вже вклали 8,2 мільйонів гривень у реалізацію пілотних проектів із впорядкування розміщення наземної реклами центральними вулицями столиці і реалізовують такі проекти», – зауважив керівник КП «Київреклама» Олександр Смирнов.

Нагадаємо, що перший пілотний проект – «Хрещатик» (у межах від площі Льва Толстого до Контрактової площі) – обійшовся у 5 млн грн. До проекту увійшли такі вулиці: Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), Хрещатик, Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Сагайдачного, а також Володимирський і Боричів узвози, Поштова площа. Після реалізації проекту кількість наземної реклами на вказаних вулицях скоротиться із 268 до 71.

Другий проект – «Парковий», до якого увійшли Дніпровський узвіз, Дніпровський проїзд, Героїв Крут, Паркова дорога, Петрівська алея. Він обійшовся у 3,2 млн грн. На цих вулицях кількість наземних РЗ скоротиться з 155 до 65.

Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Нагадаємо, що упродовж квітня в Києві демонтовано 820 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 355 одиниць демонтовано власниками.

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням: http://www.kievreklama.kiev.ua/2016rik/.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції (http://db.kievreklama.kiev.ua/db/rz.dll) і долучитися до проекту «Я – інспектор» (http://www.kievreklama.kiev.ua/inspector/).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]