Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

В. Прокопів: “Електронні петиції — ефективний фідбек від киян”

22 квітня 2016 року

В. Прокопів: “Електронні петиції — ефективний фідбек від киян”

Наразі на сайті Київської міської ради зареєстровано 3069 електронних петицій та більше 285 тисяч унікальних користувачів, які за них проголосували. Про це сьогодні під час прес-конференції «Петиції у Києві — дієвий інструмент чи профанація» повідомив заступник міського голови — секретар Київради Володимир Прокопів.

За його словами, зміни до «Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій» дали змогу відслідковувати та чіткіше регламентувати роботу міської влади з петиціями, встановивши часові межі: наприклад, розгляд петиції здійснюється не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації.

“Ми чітко визначили строки розгляду петиції, відповідно автор звернення достеменно знатиме, в які терміни, і хто саме займається їх розглядом і коли буде результат. Також дуже важливо — модерація і верифікація. Кожен підпис ретельно перевіряється секретаріатом Київради, всі підписи, які мають ознаки фальсифікації, віднімаються від петиції, і таким чином ми можемо бути впевнені, що е-звернення реально підтримується громадянами, а не відображає чиїсь інтереси. Також, згідно нового положення, розгляд петицій буде відбуватись виключно за участі автора”, — розповів секретар Київради Володимир Прокопів.

Прокопів Володимир, Бродський Олександр, Долінце Богдан

Він також зазначив, що за новим порядком наразі розглядатимуться дві петиції, які набрали достатню кількість підписів: щодо заборони на використання та продаж одноразових поліетиленових пакетів та щодо заборони вирубки лісів, парків, знищення скверів та унеможливлення зменшення зелених зон у Києві. Володимир Прокопів наголосив — місто вже має успішний досвід втілення електронних звернень громадян. Зокрема, реалізовується петиція про нічні маршрути у столиці, і Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київради (КМДА) розробив схеми нічного проїзду: із залізничного вокзалу на Виноградар і на Харківський масив, з Кадетського Гаю через залізничний вокзал і Хрещатик на Троєщину. Сам автор зазначеної петиції діями міської влади задоволений.

“Взагалі ідея про курсування громадського транспорту вночі в мене виникла, коли я був у Відні, потім через кілька місяців пощастило бути в Берліні. Я побачив, що громадський транспорт у цих містах працює цілодобово, і навіть метро, але там трішки інша специфіка самого метрополітену, яка дозволяє таке зробити. Я сподіваюся, що і в Києві така мережа не просто якісно запрацює, а буде розростатися, в міру своєї необхідності. Коли моя петиція буде реалізована остаточно, і перші маршрути будуть запущені, тоді це буде перемога”, — говорить автор петиції про нічні маршрути Богдан Долінце.

Долінце Богдан

Фото: Долінце Богдан, автор петиції про запровадження нічних маршрутів по місту Київ

Секретар Київради наголосив, що відповідні нічні маршрути запустять уже найближчим часом.

Окрім транспортної теми, киян турбують питання законної торгівлі, у відповідному розділі зареєстровано 80 петицій. “Для мене петиції — будильник сумління чиновників, яке може десь ще спати. Механізм петицій зараз змінився, ми стали більш швидко реагувати на проблеми, які підіймаються містянами. У мене кілька петицій на розгляді. Одна з них досить скандальна — щодо зооринку. Спільно з громадою ми розробили проект правил торгівлі на зооринках, на стадії завершення заходи по ліквідації незаконної торгівлі навколо прилеглої території, проводиться аналіз чинного законодавства ветеринарною службою ринку, проведено зустрічі з керівниками клінік щодо неконтрольованого розмноження вуличних тварин. Ми орієнтуємося в прийнятті рішень саме на громадськість, яка підняла ці питання. Ми щотижня зустрічаємось , і я тішусь від того, що люди задоволені, що вони бачать зміни. Взагалі я вважаю, що петиції — це компас позитивних змін у Києві і показник чого хоче громада”, — зазначає голова постійної комісії Київради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики Олександр Бродський.

Бродський Олександр

Фото: Бродський Олександр - голова комісії з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики

“Загалом, кількість зареєстрованих електронних петицій та успішні приклади їхньої реалізації показують, що звернення громадян є дієвими, в такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади. Я збиратиму кожного місяця наради з приводу поточного стану реалізації петицій, перед нами будуть звітувати департаменти, а ми будемо звітувати перед громадою. Ми зробимо все, аби петиції стали інструментом “електронної демократії”, а не “електронної демагогії”, — наголосив секретар Київради Володимир Прокопів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]