Версія для людей із вадами зору

Юрій Назаров: «Е-квиток – сучасний та вигідний для пасажирів інструмент оплати проїзду»

04 листопада 2019 року, 13:12

У Києві все більше жителів обирає е-квиток – єдиний електронний квиток для оплати проїзду у громадському транспорті. Попри те, що система в дослідній експлуатації, вона вже працює у повну силу. Про це повідомили в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.

Щодня більше 250 тисяч поїздок здійснюється за допомогою е-квитка. Він існує у двох варіантах: транспортна картка Kyiv Smart Card та одноразовий QR-квиток. Другий варіант більше підійде нерегулярним пасажирам та гостям столиці. Завдяки е-квитку пасажирам більше не потрібно стояти в чергах, передавати гроші за проїзд. Технологію електронного квитка успішно використовують «розумні міста» Європи. Відтак Київ долучається до нових можливостей розвитку транспортної системи.

Транспортна картка Kyiv Smart Card – це сучасний, зручний та вигідний спосіб оплати проїзду у метрополітені та у всіх видах наземного транспорту. Після придбання її можна зареєструвати в Особистому кабінеті киянина. У такий спосіб активується багаторазовий е-квиток, який надалі можна поповнювати у додатку Kyiv Smart City, терміналах або через інтернет-банкінг. У транспорті необхідно лише прикласти картку до валідатора – і проїзд оплачено.

Ще одна перевага Kyiv Smart Card – економія. Якщо власник поповнює свою картку одразу на 50 поїздок, один проїзд коштує 6,5 грн замість 8 грн.

Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров, який реалізовує проект, зазначив, що столичний е-квиток унікальний для України проект.

«Усі дані поїздок зберігаються не на самій картці, а у хмарному середовищі. Тобто картка – це ключ до облікового запису пасажира, і в разі її втрати власник може перенести інформацію на нову картку та зберегти свої гроші. В Особистому кабінеті киянина або у додатку Kyiv Smart City можна відслідкувати, коли і де була оплачена поїздка», – зазначив директор Департаменту.

Можливості Kyiv Smart Card дозволяють розширити її функціонал. У майбутньому за допомогою картки власники зможуть створити електронний гаманець та сплачувати за паркування або за проїзд коштами з картки.

Для того, щоб використання картки було максимально зручним, існує декілька варіантів придбання та поповнення картки.

Придбати або поповнити Kyiv Smart Card можна:

- у касах на станціях КП «Київський метрополітен»: «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Акедеммістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Видубичі», «Сирець» та «Почайна», у Т-кіосках (більше 300 у місті: мапа);

- у терміналах на станціях метро: «Академмістечко» (2 вестибюлі), «Видубичі», «Вокзальна», «Героїв Дніпра», «Дарниця» (у 2-х вестибюлях), «Деміївська», «Золоті ворота», «Лісова», «Майдан Незалежності», «Палац спорту», «Площа Льва Толстого», «Університет», «Хрещатик» (у 3-х вестибюлях), «Червоний хутір».

Поповнити Kyiv Smart Card можна: 

- в особистому кабінеті киянина: https://my.kyivcity.gov.ua;

- у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click:

https://map.easypay.ua:8465/;

https://ibox.ua/map;

https://kiev.orgdir.ru/2+click/;

- за допомогою чат-ботів Kyiv Pay Bot і KyivMetroBot в Телеграм та Фейсбук: 

https://t.me/KyivPayBot;

https://t.me/KyivMetropolitenBot;

https://m.me/KyivPayBot;

https://m.me/KyivMetropolitenBot;

- у додатку Kyiv Smart City.

QR-квиток

Одноразовий QR-квиток можна використовувати у роздрукованому або в електронному (на екрані смартфону) вигляді. У транспорті необхідно піднести екран телефону з QR-квитком або роздрукований квиток до дзеркальної частини валідатора, дочекатися звуку та натиснути кнопку «Підтвердити використання».

QR-квиток дійсний упродовж 15 діб. Поки що такі квитки в метрополітені реалізуються на трьох станціях: «Площа Льва Толстого», «Почайна», «Сирець». Причина в тому, що саме вони обладнані спеціальними турнікетами для валідації QR-квитків. Варто зазначити, що до кінця року такі турнікети з’являться на всіх станціях.

Придбати QR-квиток можна:

- в особистому кабінеті киянина https://my.kyivcity.gov.ua;

- у терміналах самообслуговування Ibox, 2click:

Адреси терміналів:

https://ibox.ua/map;

https://kiev.orgdir.ru/2+click/№;

- за допомогою чат ботів Kyiv Pay Bot і KyivMetroBot в Телеграм та Фейсбук:

https://t.me/KyivPayBot;

https://t.me/KyivMetropolitenBot;

https://m.me/KyivPayBot;

https://m.me/KyivMetropolitenBot;

- у додатку Kyiv Smart City;

- на станціях метро «Площа Льва Толстого», «Почайна», «Сирець»:

в автоматах самообслуговування;

у касах станцій (лише за готівку).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua