Як отримати закордонний паспорт?
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон є документом, що посвідчує особу, підтверджує громадянство України і дає право на виїзд з України та в’їзд в Україну. Питаннями видачі закордонних паспортів громадянам України для виїзду за кордон займається Державна міграційна служба.
Оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон здійснюється територіальними підрозділами Державної міграційної служби України та через Центри надання адміністративних послуг (послуга не пов’язана з місцем реєстрації).
Інформацію щодо порядку оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон розміщено на офіційному веб-порталі адміністративних послуг Києва; на інфографіку Офісу реформи адмінпослуг.
Отримання закордонного паспорта, на відміну від паспорта громадянина, – платна послуга і необов’язкова, що надається за бажанням і оформлюється дітям від народження строком на 4 роки, громадянам віком від 16 років – на 10 років. Громадянам України дозволяється мати два закордонних паспорти.
Строки видачі закордонного паспорту:
-
20 робочих днів;
-
7 робочих днів (терміновий);
-
3 робочих дні – у зв'язку з необхідністю термінового виїзду за кордон на термінове лікування або щоб супроводити тяжкохворого, чи через смерть родича, який проживав за кордоном;
-
10 робочих дні – у разі виїзду на постійне проживання за кордон усиновленої іноземцями дитини - громадянина України.
Для отримання консультацій звертайтесь до Державної міграційної служби України за номером (044)279-98-99. Також отримати консультацію ви можете, звернувшись до Центру надання адміністративних послуг за номером (044) 202-60-39, або в Контактному центрі міста Києва за телефонами 1551 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського).
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]