Оформлення муніципальної картки «Картка киянина»
Згідно з рішенням Київської міської ради від 20.12.2018 № 549/6600 «Про запровадження в місті Києві багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», для отримання муніципальної картки «Картка киянина» громадяни подають заяву до банку – учасника проекту «Муніципальна картка «Картка киянина» або іншого пункту оформлення та видачі муніципальних карток «Картка киянина».
На даний час реєстрацію та видачу зазначених карток здійснює учасник проекту - ПАТ «Державний ощадний банк України». Для оформлення «Муніципальної картки «Картка киянина» необхідно звертатися до найближчого відділення зазначеного банку.
Громадяни, які мають право на пільги, «Муніципальна картка «Картка киянина» мають право на безкоштовне розрахунково-касове обслуговування.
До заяви додаються такі документи:
- паспорт громадянина України або документ, який його замінює (оригінал);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті) (оригінал);
- посвідчення, що дає право на пільги, доплати, допомоги, компенсації (у разі наявності);
- документи, що підтверджують право на отримання муніципальної картки «Картка киянина» (учнівський квиток, студентський квиток, довідка з місця роботи тощо);
- довідка про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції/операції об'єднаних сил, видана відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 590 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» (за наявності).
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]