Нещасний випадок: дії роботодавця
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві проводить активну інформаційно-роз’яснювальну роботу за новими напрямками своєї діяльності. Один з них – профілактика, розслідування та облік нещасних випадків.
Спеціалістами Головного управління був розроблений інфографічний посібник для роботодавця, відповідно змін, внесених до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві.* Він включає інформацію-роз’яснення щодо:
- компетенції комісії з розслідування нещасних випадків;
- порядку повторного розслідування;
- розслідування нещасних випадків в умовах воєнного стану;
- розслідування нещасних випадків в районі бойових дій;
- термінів та комісії зі спеціального розслідування.
З презентацією алгоритму можна ознайомитися на сторінці Головного управління в YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=JNzwnG3NrOc
*Зміни внесені постановою КМУ від 20.01.2023 №59 до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]