Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У касах на всіх станціях метрополітену можна придбати і поповнити Kyiv Smart Card або купити одноразовий QR-квиток

06 березня 2020 року, 11:24

Із 1 квітня громадський транспорт Києва переходить на електронний квиток. На сьогодні у касах метрополітену на всіх станціях можна придбати і поповнити Kyiv Smart Card або купити одноразовий QR-квиток. Про це повідомили у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.

У 63 вестибюлях метро вже підключено 191 термінал самообслуговування із функціоналом купівлі, поповнення Kyiv Smart Card та купівлі одноразового QR-квитка.

Найближчим часом відбудеться підключення автоматів на станціях:

  • «Святошин»;
  • «Нивки»;
  • «Театральна»;
  • «Арсенальна»;
  • «Дніпро»;
  • «Гідропарк»;
  • «Контрактова площа»;
  • «Кловська».

Нагадаємо, що можна придбати QR-квиток не тільки в роздрукованому, а і в електронному вигляді, тобто згенерувати на екрані смартфону. За допомогою QR-квитка можна здійснити разову поїздку в метро, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері або міській електричці. Звертаємо увагу, що термін дії QR-квитка – 15 діб.

Детальніше про те, як придбати та скористатися QR-квитком для разової поїздки у громадському транспорті, читайте за посиланням: http://bit.ly/3aykOqT.

Якщо ви постійний користувач громадського транспорту, доречніше придбати Kyiv Smart Card, яка при поповненні на 50 поїздок дає можливість заощадити 1,5 грн на кожній. Картка також працює в усіх видах громадського транспорту.

Її можна поповнити у додатку Kyiv Smart City, у касах на станціях метро, в особистому кабінеті киянина, в автоматах самообслуговування у вестибюлі метро, у фунікулері, на станціях швидкісного трамваю, у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click, Приват 24 за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot у Telegram та Facebook.

Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55, що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]