Версія для людей із вадами зору

Як подати звернення до Держпродспоживслужби?

Звернення – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції, заяви та скарги, оформлені згідно з чинним законодавством. Відповідно до ст.5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через довірену особу.

До письмових звернень відносяться також електронні звернення, які можна надіслати до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві:

З метою оперативного реагування на звернення громадян, в ГУ Держпродспоживслужби працює гаряча лінія за номером (044)4869585, за яким надаються консультації та роз’яснення з питань, що належать до повноважень Головного управління.

Вимоги до звернення:

  • необхідно зазначити прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;

  • слід чітко викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

  • письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. Електронний цифровий підпис не вимагається, можна прикріпити вкладеним файлом підписану заяву;

  • в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, адже звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), визнається анонімним і розгляду не підлягає;

  • не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та зміни до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», відповідно до яких позаплановий захід державного нагляду (контролю) на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи про порушення суб’єктом господарювання її законних прав, здійснюється виключно за погодженням профільних міністерств або Державної регуляторної служби.

Таким чином, звертаючись з  повідомленням про порушення, слід розуміти, що Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві може провести перевірку суб’єкта господарювання на підставі обґрунтованої скарги фізичної особи, лише за погодженням:

  • Міністерства економічного розвитку і торгівлі – звернення стосовно порушень прав споживачів;

  • Міністерства аграрної політики та продовольства – порушення законодавства у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;

  • Державній регуляторній службі – порушення вимог санітарного законодавства, законодавства про ветеринарну медицину.

Для отримання погодження у зверненні необхідно вказати:

  • найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи-підприємця, якого є вимога перевірити;

  • місце провадження господарської діяльності, місце проживання фізичної особи-підприємця чи інші дані щодо суб’єкта, якого треба перевірити;

  • питання, необхідність перевірки яких стали підставою для проведення заходу державного нагляду (контролю).

До звернення фізичної особи додаються документи чи їх копії, що підтверджують такі порушення, за наявності. Зразок складання звернення:

 

Начальнику Головного управління

Держпродспоживслужби в м. Києві

Рубану О.М.

 

Від кого:

 

П.І.Б.

Поштова адреса

Телефон

 

Скарга

 

Я, П І.П, 20.02.2017р. у кіоску, за адресою: вул. Назва, Буд.(вказати суб’єкт господарювання - фізичну особу - підприємця або юридичну особу) придбав хліб неналежної якості (наявність плісняви всередині буханки). 21.02 звернувся до продавця кіоску, щоб повернути кошти за неякісний товар (товарний чек був пред’явлений). Мені було відмовлено в поверненні коштів.

 

Прошу Вас розглянути мою скаргу щодо повернення коштів та вжити відповідних заходів за реалізацію неякісного товару.

 

Додаток: копія товарного чеку.

 

23.02.2017

Підпис

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua