Низький тиск води. Що робити?
З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління (інспекцію) самоврядного контролю,тел. (044) 235-36-99, яка перевіряє якість надання послуг, робить комісійні обстеження та опрацьовує питання щодо перерахунків за неякісно надані послуги.
Щоб залишити скаргу, треба оформити звернення про недостатній тиск.
З цього чи інших питань щодо водопостачання необхідно звернутися до керуючої компанії чи ОСББ.
Якщо Ви не отримали задовільної відповіді - звертайтесь на аварійну гарячу лінію підприємства ПрАТ «АК «Київводоканал» за номером 15-81 чи (044) 200-73-01, якщо низький тиск гарячої води, до КП «Київтепленерго» за номером 15-57 чи (044) 247-40-40.
Куди звертатись
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]