Версія для людей із вадами зору

Низький тиск води. Що робити?

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління (інспекцію) самоврядного контролю,тел. 235-26-99, яка перевіряє якість надання послуг, робить комісійні обстеження та опрацьовує питання щодо перерахунків за неякісно надані послуги.

Щоб залишити скаргу, треба оформити звернення про недостатній тиск.  

З цього чи інших питань щодо водопостачання необхідно  звернутися до керуючої компанії чи ОСББ.

Якщо Ви не отримали задовільної відповіді - звертайтесь   на аварійну гарячу лінію підприємства ПрАТ «АК «Київводоканал» за номером 15-81 чи (044) 200-73-01, якщо низький тиск гарячої води, до КП «Київтепленерго» за номером 15-57 чи (044) 247-40-40.

Куди звертатись

Київводоканал

1581 044 202 02 02 vodokanal.kiev.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.kyiv.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua