Версія для людей із вадами зору

Низька температура води. Що робити?

Гаряче водопостачання повинно відповідати стандартам надання послуг, що закріплені  Постановами КМУ № 630 від 21 липня 2005 р. «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення...»  та № 151 від 17 лютого 2010 р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків…», в іншому разі треба звертатись до постачальника з вимогою відновити належне обслуговування та провести перерахунок розміру плати.

Яким має бути гаряче водопостачання

  • Допустима відсутність гарячої води протягом 6 годин не більше двох разів на місяць, при тому, що загальна подача гарячої води не повинна бути меншою за 70% загального часу;

  • Температура гарячої води, за яку постачальник має право виставляти рахунок відповідно тарифів, повинна становити 50-75°C, при чому з моменту відкриття крану повинно пройти не більше 2 хвилин.

Правила перерахунку

  • У разі відсутності подачі гарячої води довше, ніж 30% часу більше двох разів на місць, вартість буде меншою на 3,3% за кожен день ненадання послуги;

  • В разі, якщо подається вода температурою 45-49°C, сплачується 90% тарифу;

  • В разі, якщо подається вода температурою 40-44°C, сплачується 70% тарифу;

  • Вода температурою менше 40°C вважається холодною, тому в разі подачі води такої температури за неї нараховується тариф, як власне за холодну воду та не може стягуватись платіж як за гаряче водопостачання на час надання послуги невідповідної якості.

Коли не проводиться перерахунок

  • є квартирний лічильник води;

  • є будинковий лічильник води;

  • немає акту-претензії із заміром температури.

Для захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління самоврядного контролю, що займається перевіркою якості надання послуг, комісійним обстеженням та питаннями перерахунків за неякісно надані послуги.

Куди звертатись

Київводоканал

1581 044 202 02 02 vodokanal.kiev.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.kyiv.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua