Версія для людей із вадами зору

Низька якість води. Що робити?

Якщо вам здається, що вода, яка тече з крану, змінила колір, тхне, тощо, але на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал»  та дошці оголошень на Вашому будинку відсутнє оголошення про планові профілактичні промивки мереж, то зверніться за інформацією щодо якості холодної води чи інших питань щодо водопостачання   до керуючої компанії чи ОСББ. Якщо Ви не отримали задовільної відповіді звертайтесь   на аварійну гарячу лінію підприємства ПрАТ «АК «Київводоканал» за номером 15-81 чи (044) 200-73-01. Щоб залишити скаргу на якість води заповніть форму звернення, вказавши проблему.

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління (інспекцію) самоврядного контролю, тел. 235-36-99, яка перевіряє якість надання послуг, робить комісійні обстеження та опрацьовує питання щодо перерахунків за неякісно надані послуги.

Куди звертатись

Київводоканал

1581 044 202 02 02 vodokanal.kiev.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.kyiv.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua