Версія для людей із вадами зору

Як поскаржитись на роботу громадського транспорту?

КП «Київпастранc» започаткував проект «Пасажирський контроль», метою якого є відстеження порушень та покращення якості надання транспортних послуг на автобусах, трамваях та тролейбусах. Щодо правил пасажирських перевезень та головних засад надання послуг в громадському транспорті – можете ознайомитись з Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правилами користування трамваєм і тролейбусом.

Щоб поскаржитись на роботу КП «Київський метрополітен» телефонуйте на гарячу лінію за номером (044) 537 55 05 або до відділу роботи зі звереннями громадян за номером (044) 238 58 98, або надішліть повідомлення начальнику метрополітена.

В яких випадках можна поскаржитись на недоліки в роботі автобусів, тролейбусів та трамваїв:

  • Якщо брудно в автобусі, тролейбусі чи трамваї; якщо автобус, тролейбус чи трамвай брудний або пошкоджений – чи то несправні вікна, пошкоджені сидіння в салоні, брудні чи несправні поручні тощо;

  • Якщо на автобусі, трамваї чи тролейбусі не вказано номер маршруту або кінцеву зупинку;

  • Якщо в салоні автобусу, трамваю чи тролейбусу не працює освітлення, несправні лампочки тощо;

  • Якщо в автобусі, трамваї чи тролейбусі немає або не працює компостер;

  • Якщо водій ображає пасажирів, лається чи відмовляє у перевезенні без законних на то причин; якщо водій п’яний, палить за кермом тощо;

  • Якщо в трамваї, автобусі чи тролейбусі не оголошуються зупинки;

  • Якщо водій чи кондуктор не видає квитки тощо.

Скаргу на якість послуг в автобусі, трамваї чи тролейбусі можна надіслати за номером (050) 332 01 23 дзвінком або смс-повідомленням та за електронною адресою monitoring@kpt.kiev.ua.

При оформленні скарги необхідно обов’язково вказати:

  • Дату та час виявлення недоліку;
  • Вид транспорту;
  • № маршруту;
  • Бортовий або державний номер рухомої одиниці та цифру, яка відповідає недоліку згідно переліку на сайті.

Щоб залишити скаргу з цих чи інших причин або отримати додаткову інформацію можете звернутись на гарячу лінію КП «Київпастранc» за номером (044) 528 30 11 або до Департаменту транспортної інфраструктури КМДА за номером (044) 202 63 18.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua