1 листопада на базі Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф пройде тренінг для диспетчерів оперативно-диспетчерського відділу
(подію завершено)
У п’ятницю, 1 листопада, о 09:30 на базі Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва тренінг із питань правил ведення телефонної розмови, етики та деонтології для диспетчерів оперативно-диспетчерського відділу Центру ЕМД та МК та реєстратур закладів охорони здоров’я.
Організатор тренінгу – Департамент охорони здоров’я
Зокрема, будуть розглянуті практичні питання прийому виклику від агресивно налаштованого абонента, коли важливо навчитися управляти стресом, уміти виходити з нього самому та виводити пацієнта, а також особливості роботи реєстратур закладів охорони здоров’я в умовах реформування.
Місце проведення: вул. Б. Хмельницького, 37-Б, Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
Акредитація ЗМІ за тел.: 050 012 31 11 (Наталя Вишневська).
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]