Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Управління забезпечення діяльності постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування

Відділ з питань містобудування та архітектури
Відділ з питань землекористування
 
Основні функції та напрямки роботи:

202-73-06 - запис  на прийом до голови постійної комісії проводиться щочетверга з 14:00 до 18:00. 

202-73-06 - запис бажаючих для участі у засіданні постійної комісії та для замовлення перепусток проводиться щопонеділка з 10:00 до 12:00.

202-73-09 - довідка щодо стану розгляду землевпорядної документації в Київраді проводиться щосереди.

 

Основні завдання управління:

1. Здійснення організаційного та інформаційного забезпечення діяльності постійної комісії Київради з питань містобудування, архітектури та землекористування (далі - Постійна комісія) для оптимізації її діяльності та підвищення ефективності виконання покладених на неї завдань.

2. За дорученням керівництва може приймати участь у здійсненні аналізу стану містобудування та землекористування, організації розроблення, підготовки до затвердження в установленому порядку Генерального плану міста Києва, іншої містобудівної документації.

3. За дорученням керівництва може приймати участь у забезпеченні реалізації державних, розроблення і здійснення міських програм раціонального використання та охорони земель, поліпшення навколишнього природного середовища, реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури та земельних відносин на території міста Києва.

4. За дорученням керівництва може приймати участь у здійсненні самоврядного контролю за використанням і охороною земель територіальної громади міста Києва, дотриманням вимог містобудівного та земельного законодавства землекористувачами та землевласниками усіх форм власності.

5. За дорученням керівництва може приймати участь у забезпеченні дотримання законодавства у сфері землекористування, містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, затвердженої містобудівної документації, здійсненні контролю за їх реалізацією.



 Основні функції  управління з питань містобудування, архітектури та землекористування:

1.  Організація та забезпечення здійснення Постійною комісією попереднього розгляду, вивчення, підготовки висновків та рекомендацій, підготовки проектів рішень Київради та інших повноважень з питань, що стосуються функціональної спрямованості комісії, визначеної Регламентом Київради та Положенням про постійні комісії Київради.

2. Забезпечення інформаційної, організаційної допомоги депутатам - членам Постійної комісії та підготовка документів, матеріалів, необхідних для належного виконання ними своїх депутатських обов'язків.

3. Розробка пропозицій та проектів перспективних та поточних планів роботи постійної комісії, сприяння виконанню затверджених планів.

4. Виконання доручень Київської міської ради, Київського міського голови, заступника міського голови-секретаря Київради, голови Постійної комісії та керуючого справами секретаріату Київської міської ради.

5. Ведення діловодства Управління та Постійної комісії відповідно до законодавства.

6. Підготовка проектів порядку денного засідань Постійної комісії і подання його на розгляд та підпис голові, секретарю Постійної комісії.

7. Розроблення проектів нормативно-правових актів в сфері земельних відносин, містобудування та архітектури, (проектів рішень Київради, регуляторних актів тощо) та їх експертиза, опрацювання проектів рішень Київради в сфері земельних відносин, містобудування та архітектури, містобудівної документації, документації із землеустрою, матеріалів клопотань, звернень та підготовка відповідної інформації голові Постійної комісії.

8. Забезпечення матеріалами до порядку денного засідання членів постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування.

9. Організація та забезпечення належної підготовки та проведення засідань постійної комісії Київради з питань містобудування, архітектури та землекористування, створених нею робочих груп.

10. Забезпечення ведення, оформлення, реєстрації протоколів засідань, рекомендацій та висновків Постійної комісії та створених нею робочих груп.

11. Організація та забезпечення підготовки та розгляду в установленому порядку проектів рішень та інших документів що стосуються регулювання містобудівної діяльності, земельних відносин, суб’єктом подання яких є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), постійні комісії Київської міської ради, депутатські групи та фракції, загальні збори громадян в порядку, визначеному законодавством та депутати Київської міської ради.

12. Забезпечення депутатів матеріалами для розгляду питань на Президії Київської міської ради та пленарних засіданнях сесій Київської міської ради.

13. Оформлення рішень з питань містобудування, архітектури та земельних відносин відповідно до зауважень та змін, які були прийняті на пленарних засіданнях Київської міської ради та зафіксовані у стенограмі, суб’єктами подання яких є Постійна комісія, виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), загальні збори громадян відповідно до функціональної спрямованості.

14. Складання номенклатури справ управління, формування, зберігання та оформлення справ, що підлягають передачі в архів.

15. Виконання інших доручень керівництва.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]