Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про опрацювання запитів на отримання публічної інформації у 2017 році

За 2017 році в Департаменті фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацьовано 105 запитів на отримання публічної інформації.

За формою надходження надійшло:

  • Поштою – 17 запитів;
  • Електронною поштою – 50 запитів;
  • Особисто – 11 запитів;
  • Факсом – 2 запити;
  • Від інших органів, установ, організацій – 1 запит;
  • Через органи влади – 24 запити на інформацію.

Найбільша кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 59 запитів.

Також запити надходили від юридичних осіб – 44 запити, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 2 запити.

Запитувачів в більшості цікавила інформація, що становить суспільний інтерес, а саме – розпорядження бюджетними коштами.

За видами інформації запити за змістом стосувались: інформації довідково-енциклопедичного характеру – 27, правової – 2, податкової інформації – 1, інших видів інформації – 75.

За наслідками опрацювання 5 запитів було направлено належним розпорядникам інформації у відповідності до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Відмов в задоволенні запитів на інформацію не було.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]