Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про опрацювання запитів на отримання публічної інформації у 2018 році

За 2018 рік в Департаменті фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацьовано 104 запити на отримання публічної інформації.

За формою надходження надійшло:

  • Поштою – 9 запитів;
  • Електронною поштою – 64 запити;
  • Особисто – 8 запитів;
  • Від інших органів, установ, організацій – 1 запит;
  • Через органи влади – 22 запити на інформацію.

Найбільша кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 47 запитів.

Також запити надходили від юридичних осіб – 46 запити,  від об’єднань громадян без статусу юридчної особи – 11 запитів.

Запитувачів в більшості цікавила інформація, що становить суспільний інтерес, а саме – використання бюджетних коштів.

За видами інформації запити за змістом стосувались: інформації довідково-енциклопедичного характеру 27, податкової інформації – 1,інформації про довкілля – 2, статистичної інформації – 1, інших видів інформації - 73

За наслідками опрацювання запити поділяються за результатами розгляду на:

  • Вирішено позитивно - 6;
  • Роз’яснено - 8;
  • Задоволено - 70;
  • Дано роз’яснення - 5;
  • За належністю - 5;
  • Задоволено із зауваженнями – 9;
  • Інше – 1

Відмов в задоволенні запитів на інформацію не було.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]