Звіт про опрацювання запитів на отримання публічної інформації у 2018 році
За 2018 рік в Департаменті фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацьовано 104 запити на отримання публічної інформації.
За формою надходження надійшло:
- Поштою – 9 запитів;
- Електронною поштою – 64 запити;
- Особисто – 8 запитів;
- Від інших органів, установ, організацій – 1 запит;
- Через органи влади – 22 запити на інформацію.
Найбільша кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 47 запитів.
Також запити надходили від юридичних осіб – 46 запити, від об’єднань громадян без статусу юридчної особи – 11 запитів.
Запитувачів в більшості цікавила інформація, що становить суспільний інтерес, а саме – використання бюджетних коштів.
За видами інформації запити за змістом стосувались: інформації довідково-енциклопедичного характеру 27, податкової інформації – 1,інформації про довкілля – 2, статистичної інформації – 1, інших видів інформації - 73
За наслідками опрацювання запити поділяються за результатами розгляду на:
- Вирішено позитивно - 6;
- Роз’яснено - 8;
- Задоволено - 70;
- Дано роз’яснення - 5;
- За належністю - 5;
- Задоволено із зауваженнями – 9;
- Інше – 1
Відмов в задоволенні запитів на інформацію не було.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]