Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про підсумки роботи із розгляду звернень громадян за 2022 рік

Організація роботи зі зверненнями громадян у Департаменті проводиться у відповідності до положень Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанов Верховної Ради України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпоряджень керівництва Київської міської державної адміністрації та нормативно – правових актів, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

З 01.01.2022 по 31.12.2022 до Департаменту надійшло 866 звернень громадян. З них 561 звернення надійшло поштою (у тому числі електронною поштою – 305 звернень), а 18 звернень було подано громадянами особисто.

За звітний період було отримано 124 колективні звернення. Від громадян пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки, загалом було отримано 16 звернень.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]