Версія для людей із вадами зору

Управління з питань цивільного захисту

Заступник директора Департаменту – начальник управління з питань цивільного захисту
Борис Валерій Павлович

Департамент з питань реєстрації вул. Вишгородська, 21, м. Київ, 04074

Департамент з питань реєстрації +380 (44) 430-81-34
Оперативний черговий: 430-50-10

Департамент з питань реєстрації пн-чт з 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45
Перерва з 12:00 до 12:45

Департамент з питань реєстрації Основнi функцiї:

  • Забезпечення готовності та організація підготовки органів управління та сил цивільного захисту територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту до дій за призначенням.
  • Забезпечення реалізації вимог техногенної безпеки на потенційно небезпечних об’єктах та інших суб’єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії, що належать до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
  • Забезпечення оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі.
  • Організація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території міста Києва, а також радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту території від наслідків таких ситуацій.
  • Надання методичної допомоги органам з евакуації щодо організації проведення евакуації та підготовки районів для розміщення евакуйованого населення і його життєзабезпечення, а також зберігання матеріальних і культурних цінностей.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua