Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Як допомогти людині за надзвичайної ситуації?

Надзвичайна ситуація – це обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності.

Ознаки психологічних розладів:

  • втрата фізичної сили;

  • безглуздий і хаотичний руховий неспокій;

  • відчуття виснаженості та нереальності;
  • емоційна віддаленість від оточення, рідних;
  • почуття провини;
  • ворожі дії до оточуючих.

Порядок надання психологічної підтримки постраждалим при надзвичайній ситуації визначає таку бажану послідовність дій при наданні психологічної підтримки:

  1. Надавати психологічну підтримку в безпечному місці.
  2. Вивести постраждалого за межі місця пригоди та ізолювати його від надлишкової уваги оточуючих.
  3. Заспокоїти постраждалого, сказати, що ви прийшли, щоб надати допомогу, що будете поруч та не залишите його до прибуття швидкої.
  4. Постійно підтримувати візуальний контакт з постраждалим.
  5. Спілкуватись з постраждалим спокійно, адекватно оцінюючи його побажання та дії.
  6. При розмові уникати слів, які можуть викликати відчуття провини.
  7. Відволікати його від негативних думок та намірів.
  8. Переконати постраждалого, що необхідна допомога буде надана вчасно та професійно.
  9. При можливості накрити постраждалого ковдрою.
  10. Наглядати за постраждалим до прибуття медиків.
  11. Якщо постраждалому стає гірше, ще раз зателефонувати диспетчеру.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]