Головна  →  Новини  →  17 листопада 2017, 14:22

У Києві розроблять міську програму національно-патріотичного виховання

 

Сьогодні, 17 листопада, відбулось перше засідання Координаційної ради з питань національно-патріотичного виховання. У рамках заходу розробку програми з національно-патріотичного виховання дітей та молоді було визначено як першочергове завдання у роботі Координаційної ради на 2018 рік. Про це під час засідання ради зазначив її голова – заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Безпосередньо до складу Координаційної ради увійшла 31 особа: представники Департаменту освіти і науки, молоді та спорту, Департаменту культури, Департаменту суспільних комунікацій, громадських організацій, позашкільних освітніх установ та низки молодіжних центрів, військові, спілки ветеранів АТО, Асоціації керівників шкіл м. Києва, депутати Київради.

Як зауважив заступник голови КМДА Олексій Резніков, всі охочі й небайдужі можуть долучатися до роботи Координаційної ради: приходити на засідання, надавати пропозиції та рекомендації, всіляко допомагати в роботі її членам у впровадженні заходів із національно-патріотичного виховання та в розробці відповідної міської програми.

Під час засідання також прозвітували про реалізовані заходи з національно-патріотичного виховання молоді у 2016 та 2017 роках. Так, у 2016 році було реалізовано 23 заходи, до яких було залучено понад 30 тисяч осіб, у 2017 році – 60 заходів із залученням близько 67 тисяч осіб.

«Національно-патріотичне виховання – це соціальна місія, яка безпосередньо формує модель виживання в країні в цілому. Ми маємо зацікавити дітей. Я вважаю, що найкраще діти вчаться у грі. І саме тому популяризація гри «Джура» серед школярів – один із важливих кроків серед впровадження заходів із національно-патріотичного виховання серед дітей. «Джура» – сучасна можливість виховувати дітей у дусі козацтва, історичної пам’яті та патріотичного розвитку. Мені здається, що запит є, і на нього є відповідна реакція. Велика увага має бути приділена мові. Ми маємо максимально популяризувати рідну мову. Це робиться, але треба активніше. І тому в Києві з’являється соціальна реклама, спрямована саме на цю мету», – сказав Олексій Резніков.

До речі, відповідні ради вже створені на рівні трьох районів Києва, ще в семи будуть створені. Наступне засідання Координаційної ради пройде у грудні.

Перейти до спискуВерсiя для друку