Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Упродовж 2017 у Києві демонтовано 8604 незаконних рекламних засобів

17 січня 2018 року, 13:00

Упродовж 2017 року в столиці демонтовано 8604 незаконних рекламних засобів, серед яких 4271 одиницю демонтували власники цих РЗ.

Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: 

банер – 1501, вивіска – 1695, електронне табло – 94, елементи благоустрою – 3, конструкції на даху – 105, кронштейн – 778, лайтпостер на фасаді – 60, лайтпостер, що стоїть окремо – 471, прапор, прапорець – 18, телевізійний екран на фасаді – 5, телевізійний екран, що стоїть окремо – 3, тимчасова виносна спеціальна конструкція – 708, транспарант-перетяжка над вулицею – 58, транспорт – 22, тумба, що стоїть окремо – 683, холдер – 1476, щит на фасаді – 36, щит, що стоїть окремо – 888.

«Хотів би озвучити кілька цифр для порівняння: протягом 2016 року було демонтовано 5034 засоби зовнішньої реклами, у 2015 році – 3813, у 2014 – 1067. Динаміка більш, ніж позитивна, як ви бачите. До речі, вже днями буде презентована Схема розміщення наземних рекламних засобів. Мова йде про 922 сторінки графічно-текстових матеріалів у PDF-форматі, які є додатком до розпорядження про їхнє затвердження. За попередніми оцінками, реалізація Схеми дозволить зменшити кількість законно встановлених рекламних засобів великого формату до 4500 одиниць на всю територію Києва», – додав заступник голови КМДА Олексій Резніков. 

Нагадаємо, упродовж грудня в столиці демонтовано 625 незаконних рекламних засобів, серед яких 258 одиниць – власниками цих РЗ.

Завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже впродовж двох років.

Відтак, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів, кількість законно встановлених рекламних засобів великого формату зменшиться до 4500 одиниць на всю територію Києва.

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Окрім того, з ініціативи в. о. директора КП «Київреклама» Олександра Смирнова було впроваджено реєстр включених на демонтаж РЗ. Із відповідним переліком, який оновлюється кожні три дні, можна ознайомитись за посиланням.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]