Контакт-центр «Центру комунального сервісу» надає киянам понад 17 тисяч консультацій на місяць
Відділ дистанційного обслуговування споживачів комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) щомісяця обслуговує понад 17 тисяч киян, які звертаються з питань житлово-комунальних послуг. Про це повідомили в прес-службі підприємства.
За словами керівника відділу Анни Пензеник, для тих мешканців Києва, які не можуть прийти в одну з 75 точок прийому ЦКС, працює контакт-центр «ЦКС». Сюди можна зателефонувати: (044)-247-40-40, або надіслати листа на електронну адресу: [email protected].
«За вказаним номером кияни можуть отримати роз’яснення з питань чинних тарифів і порядку їх нарахувань, щодо порядку призначення пільг і субсидій, особливостей проведення нарахувань за наявності будинкових приладів обліку. Також оператори контакт-центру допоможуть у питанні укладення договорів і внесення змін до реквізитів особового рахунку та укладання договорів із виконавцями послуг», – зазначила Анна Пензеник.
Окрім цього, за вказаним номером телефону можна дізнатись, як врегулювати заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги, а також отримати пояснення щодо укладення договору розстрочки боргу.
«ЦКС також приймає показники квартирних лічильників холодного водопостачання», – зауважила Анна Пензеник.
Детальніше про роботу ЦКС можна дізнатися на сайті концерну.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]