Київ очікує на повну поставку обладнання системи для Е-квитка у найближчі місяці
У найближчі місяці столиця очікує на повну поставку обладнання автоматизованої системи оплати проїзду для запуску Е-квитка. Про це повідомив заступник голови КМДА Дмитро Давтян. За його словами, поки здійснювалася лише попередня робота.
«Ми частково отримали необхідне обладнання. Очікуємо поставку устаткування у повному обсязі в найближчі місяці. Та маємо пам’ятати, що спочатку треба провести встановлення, всі налаштування, підключення і перевірки – саме не це піде найбільше часу. Тобто, власне запуск – процес не тривалий, більше часу потрібно на попередню та підготовчу роботу», – підкреслив Дмитро Давтян.
За його словами, після впровадження автоматизованої системи оплати проїзду пасажири зможуть використовувати картку киянина, транспортну картку (електронний проїзний), банківську безконтактну картку, смартфон (сплачувати через мобільний додаток, екран або NFC) та QR-код.
Заступник голови КМДА повідомив, що контролювати оплату проїзду передбачається за допомогою спеціальних терміналів, що перевірятимуть останню сплату за проїзд або за допомогою валідатора, через який проїзд був зафіксований. Для цього потрібно сплатити за проїзд, використовуючи валідатор, після чого – повторно піднести смартфон або картку до валідатора, який підтвердить оплату або несплату. Пільговики так само мають зафіксувати проїзд у громадському транспорті, скориставшись карткою киянина.
«Кондуктори на час перехідного періоду також працюватимуть, продаючи разові квитки безпосередньо в салоні та допомагаючи пасажирам користуватися технічними засобами системи Е-квитка», – розповів заступник голови КМДА.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]