Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

28% поїздок у наземному транспорті здійснюється за допомогою е-квитка

01 листопада 2019 року, 12:53

У новині використано фото УНІА «Укрінформ»

За вчора, 31 жовтня, кількість валідацій електронним квитком склала 284 470 разів, що становить 28% від загальної кількості поїздок пасажирів. Про це під час прес-брифінгу повідомив перший заступник директора Служби енергетичного забезпечення та зв’язку КП «Київпастранс» Дмитро Шевченко.

За його словами, технічними засобами для функціонування автоматизованої системи оплати проїзду – бортовими комп’ютерами, терміналами водія, валідаторами, – оснащені 1326 транспортних засобів.

«Модернізовані та дооснащені 138 турнікетів на 48 зарежимлених станціях ліній швидкісного трамваю, міській електричці та фунікулері для зчитування безконтактної транспортної карти KyivSmartCity», – зазначив Дмитро Шевченко.

Він також додав, що контролери «Київпастрансу» забезпечені 300 пристроями інспекції для проведення контролю квитків у громадському транспорті. Контроль квитків за допомогою пристроїв інспекції на постійній основі здійснюють із серпня.

Окрім того, пілотний проект із дослідної експлуатації е-квитка реалізується на автобусному маршруті загального користування № 208, який працює в режимі маршрутного таксі.

Представник КП «Київпастранс» також нагадав, що паралельно з е-квитком у наземному громадському транспорті продовжують функціонувати засоби оплати проїзду старого зразка – безконтактні місячні проїзні та разові паперові квитки.

«Залишається не вирішеним питання забезпечення проїзду та валідації на наземному міському пасажирському транспорті громадян пільгових категорій, які не мають або не можуть отримати багатофункціональну електронну картку «Муніципальна картка «Картка киянина» (загальноукраїнські пільговики), школярів, студентів», – зазначив Дмитро Шевченко.

Нагадаємо, що автоматизована система оплати проїзду введена в дослідну експлуатацію на всіх видах та маршрутах міського пасажирського транспорту міста Києва із 30 жовтня 2018 р.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]