Версія для людей із вадами зору

Е-квитком у столичній підземці щодня користуються майже 130 тисяч пасажирів

01 листопада 2019 року, 12:54

У новині використано фото УНІА «Укрінформ»

Щодня е-квитком у підземці користується майже 130 тисяч пасажирів, що становить майже 9% від загальної кількості. Про це під час прес-брифінгу повідомив заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пеклун.

За його словами, система е-квитка вже працює на всіх станціях, а у найближчі кілька місяців з обігу будуть виведені жетони.

«Разова поїздка реалізовуватиметься через QR-квиток. Сьогодні скористатися QR-квитком уже можна на станціях «Кловська», «Льва Толстого», «Почайна», «Сирець», – зазначив Дмитро Пеклун.

Він нагадав, що наразі у метрополітені пасажир може придбати Kyiv Smart Card у касах на 10 станціях.

Після підключення оператором запланованої кількості автоматів із продажу та поповнення KyivSmartCard пасажир зможе обслуговуватися самостійно без залучення касира як зайвого посередника.

Варто також зазначити, що в листопаді придбати та поповнити Kyiv Smart Card можна буде на всіх станціях метрополітену.

Довідково.

Єдиний електронний квиток існує у двох видах: матеріальний (транспортна картка Kyiv Smart Card, роздрукований одноразовий QR-квиток) та електронний (згенерований QR-квиток у смартфоні)

Транспортна картка Kyiv Smart Card дає можливість купити від 1 до 50 поїздок із можливістю заощадити (при купівлі 50 поїздок економія складає 1,5 грн за кожну поїздку).

Купити Kyiv Smart Card можна у касах 10 станцій метро та в автоматах самообслуговування на 13 станціях метро, у фунікулері, у мережі Т-кіосків на зупинках громадського транспорту.

Поповнити Kyiv Smart Card можна у додатку Kyiv Smart City, у касах на 10 станціях метро, в особистому кабінеті киянина, в автоматах самообслуговування на 16 станціях метро, у фунікулері, у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click, за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot у Телеграм та Фейсбук.

Одноразовий QR-квиток можна придбати у додатку Kyiv Smart City, у касах метро та автоматах самообслуговування на станціях «Площа Льва Толстого», «Почайна», «Сирець», в Особистому кабінеті киянина, у терміналах самообслуговування Ibox, 2click, за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot в Телеграм та Facebook.

Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55), що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua