Версія для людей із вадами зору

YASNO розвиває зручні сервіси для контролю енерговитрат та розрахунків за світло для мешканців ОСББ

11 серпня 2021 року, 11:05

Мешканці багатоповерхівок при створенні ОСББ (об’єднань співвласників багатоквартирних будинків) подекуди стикаються з питаннями: кому передавати показання лічильників та як проводити розрахунки за спожиту електроенергію. Постачальник електроенергії, газу та рішень із енергоефективності YASNO підтримує розвиток ОСББ, консультує мешканців із питань електропостачання та розвиває зручні сервіси для контролю енерговитрат та розрахунків за світло.

Як повідомляє підприємство, для забезпечення будинків світлом новоствореним ОСББ необхідно на початку діяльності укласти договори з оператором системи розподілу (ОСР), до мереж якого приєднаний будинок, а потім із постачальником електроенергії YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги»). Для квартир мешканці також мають укласти індивідуальні договори спочатку з ОСР, а потім із постачальником YASNO.

Показання загальнобудинкових лічильників електроенергії керівництво ОСББ має передавати ОСР щомісяця у свою розрахункову дату. Мешканці можуть передавати показання лічильників як ОСР, так і постачальнику YASNO із 1 до 3 числа щомісяця. Якщо клієнт не передав дані приладу обліку, то ОСР визначає обсяги споживання на основі середньомісячного споживання цього клієнта.

Рахунки за електроенергію виставляє постачальник YASNO на основі даних лічильників, які остаточно отримує від ОСР, тому що дані можуть бути скориговані контролерами ОСР або розраховані на основі середніх даних, якщо клієнт показання не передавав.

Сплатити рахунки за електропостачання можна за кілька хвилин через інтернет:

  • ОСББ можуть самостійно сформувати електронний рахунок в Особистому кабінеті для юридичних клієнтів на сайті yasno.com.ua, та сплатити його протягом 5 днів за тарифом, визначеним їхньою комерційною пропозицією;
  • Мешканці можуть і передати показання, і сплатити рахунок в Особистому кабінеті для приватних клієнтів, або у мобільному додатку, Viber-боті YASNO-online, через інтернет-банкінг та сервіси онлайн-платежів. Сплачувати за електроенергію мешканцям необхідно до 20 числа кожного місяця за тарифом, встановленим державою, який із 1 січня 2021 року становить 1,68 грн/кВт∙год незалежно від обсягів споживання. Зекономити можна за допомогою «нічного» тарифу: за наявності двозонного лічильника у квартирі, спожита з 23:00 до 07:00 електроенергія коштує на 50% дешевше, ніж вдень.

«Якщо в ОСББ або мешканців виникають питання щодо нарахованих кіловат-годин, то необхідно звертатися до ОСР, до мереж якого підключений будинок. А якщо необхідно уточнити суму до сплати, перевірити стан особового рахунку, дізнатися причину заборгованості чи переплати, провести звірку платежів, дізнатися про зарахування коштів, а також про можливості заощадження завдяки енергоефективним заходам – то вже потрібно звертатися до постачальника YASNO. Отримати консультацію від фахівців YASNO клієнти можуть через Facebook та за телефонами контакт-центру (044/067/066) 277-18-18», – розповів директор YASNO в Києві Віктор Мельников.

Довідково.

YASNO – постачальник електроенергії, газу, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 млн українських сімей і юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій та інших областях України. Три компанії бренда YASNO двічі очолили рейтинг постачальників електроенергії, складений аналітичним центром DiXi Group в рамках проєкту USAID. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.

 

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua