Версія для людей із вадами зору

До 29 червня «Київводоканал» і «Київенерго» перевірять будинки із великими втратами води та можливими несанкціонованими підключеннями до мереж

22 червня 2017 року, 19:16

Із 20 до 29 червня «Київводоканал» і «Київенерго» перевірять 20 будинків із великими втратами води. Про це повідомили в ПАТ «АК «Київводоканал».

Так, щоб встановити причини понаднормового споживання води у багатоповерхових будинках і зменшити втрати інспектори «Київводоканалу» здійснять рейди для виявлення орендарів без договорів. Їх поінформують про законодавство та попередять про відповідальність, а також перевірять стан приладів обліку, впорядкують абонентську базу.

Подібна перевірка відбулася з 31-го травня до 14 червня і охопила 10 будинків із великими втратами води.

«Фахівці «Київводоканалу» з’ясували, що у багатьох будинках власники нежитлових приміщень несанкціоновано підключилися до внутрішньобудинкових мереж водопостачання. Наприклад, в одному із будинків інспектори зафіксували затоплення гарячою водою підвалу. Тож спільно з «Київенерго» наше підприємство продовжить перевірки житлових будинків, де виявлено понаднормове споживання або втрати води. Головна мета обстежень – не допустити ситуації, коли мешканці, які мають лічильник, змушені сплачувати за недобросовісних власників нежитлових приміщень, що незаконно споживають воду в будинку», – повідомляє заступник директора розрахункового департаменту ПАТ «АК «Київводоканал» Юрій Терещенко.

Цього разу інспектори перевірять 20 будинків у Солом’янському, Подільському, Шевченківському, Печерському, Голосіївському та Святошинському районах. За даними «Київводоканалу», ці будинки понаднормово споживають близько 800 куб. м води в місяць. Перевірка триватиме з 20-го до 29 червня. Наступні обстеження заплановані на липень.

Під час комплексного обстеження, відповідно до затвердженого графіку робіт, інспектори перевірятимуть усі нежитлові приміщення у кожному будинку, точки розбору та відгалуження холодної та гарячої води на стояках, наявність власних технологічних потреб житлового будинку, наявність безоблікового поливу прибудинкових територій, можливого несанкціонованого спуску води безпосередньо у каналізацію та наявність витоків на будинкових мережах, роботи насосів та системи циркуляції гарячої води, можливих врізок у внутрішньобудинкову мережу тощо.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua