Версія для людей із вадами зору

ДТЕК «Київські електромережі» просить клієнтів звертатися дистанційно

17 березня 2020 року, 13:28

У зв’язку із введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, ДТЕК «Київські електромережі» з 17 березня тимчасово припинить особистий прийом клієнтів у центрах обслуговування. Всі послуги будуть надавати дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який із каналів зв’язку, співробітники нададуть необхідну консультацію й інформацію про те, як оформити й отримати послугу.

За допомогою дистанційних сервісів можна:

  • передати покази лічильника (на сайті та в особистому кабінеті);
  • повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
  • отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
  • отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
  • замовити приєднання до мережі;
  • замовити збільшення потужності;
  • в особистому кабінеті передати показання і сформувати рахунки за реактив і розподіл (для юридичних осіб).

Для того, щоб скористатися дистанційними сервісами, можна:

  • зателефонувати до контакт-центру за телефонами: 15-88, (044) 202-15-88, (067) 210-15-88, (050) 210-15-88;
  • скористатися послугами на сайті компанії – https://www.dtek-kem.com.ua;
  • направити звернення електронною поштою – contact_centre@dtek.com;
  • звернутися на сторінку ДТЕК «Київські електромережі» у Facebook.

Якщо питання все ж таки вимагає письмового звернення в компанію й не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, можна залишити його у скриньках для кореспонденції за адресами: вул. Миколи Закревського, 14 і Голосіївський проспект, 30-Б.

ДТЕК «Київські електромережі» як великий відповідальний бізнес піклується про здоров’я своїх клієнтів та співробітників і тому закликає киян утриматися на час карантину від візитів до центрів обслуговування.

Довідково.

ДТЕК приєднався до нової глобальної Платформи дій по боротьбі з коронавірусом COVID-19. Платформа створена Всесвітнім економічним форумом за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я й відкрита для всіх компаній і галузевих груп, а також інших зацікавлених сторін.

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу Covid-19 і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет міністрів ухвалив встановити на всій території України карантин із 12 березня до 3 квітня 2020 року.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua