Версія для людей із вадами зору

Київські енергетики закликають молодь допомогти літнім людям передати покази електролічильників

31 березня 2020 року, 18:35

ДТЕК «Київські електромережі» закликає молодь допомогти особам похилого віку дистанційно передати покази електролічильників.

«Із досвіду нашої компанії знаю, що регулярно особисто відвідують наші центри обслуговування для передачі показників лічильників, як правило, люди похилого віку. Для них ситуація карантину, коли всі наші офіси зачинені, це певний виклик. Тому закликаю молодше покоління активно допомагати своїм батькам, дідусям і бабусям, літнім сусідам користуватися дистанційними сервісами», – сказав генеральний директор ДТЕК «Київські електромережі» Маріс Куніцкіс.

Наразі дистанційно передати покази лічильників можна за допомогою:

  • телефону, звернувшись до контакт-центру ДТЕК «Київські електромережі» за номерами: 15-88; +38(044)202-15-88; +38(067)210-15-88 або +38(050)210-15-88. Залишити покази тут можна в автоматичному режимі, виконуючі голосову інструкцію;
  • особистого кабінету. Ви можете підключити до власного особистого кабінету ДТЕК «Київські електромережі» кілька особових рахунків. Наприклад, власний і своїх батьків або дідуся та бабусі. Це позбавить їх від необхідності робити це власноруч;
  • простої та зручної форми на сайті ДТЕК «Київські електромережі» без необхідності реєструвати особистий кабінет;
  • Viber за номером: +38(050)317-60-08 або +38 050) 17-60-70;
  • особистого повідомлення на сторінці ДТЕК «Київські електромережі» у Facebook;
  • електронної пошти contact_centre@dtek.com.

Передавати показники лічильників слід до 3 числа кожного місяця. Це дасть змогу постачальнику електроенергії коректно розрахувати щомісячні рахунки за світло.

 

Довідково.

Із 17 березня, на час карантину, всі Центри обслуговування клієнтів ДТЕК «Київські електромережі» переведено в режим дистанційного надання послуг.

Як під час карантину передавати покази лічильників юридичним особам – можна дізнатися за посиланням. На сайті ДТЕК «Київські електромережі» також є  відповіді на найбільш поширені запитання щодо роботи компанії в умовах карантину.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua