Версія для людей із вадами зору

Електропостачальник YASNO роз’яснив, як за 2 хвилини передати показання електролічильника через Viber та зекономити кошти

29 травня 2020 року, 15:01

Електропостачальник YASNO розповів, як за допомогою месенджера Viber швидко передати показання лічильника та чому це дозволяє економити кошти.

Жителі столиці, які щомісяця передають показання електролічильника до 3 числа включно, сплачують лише за фактичне споживання. Якщо постачальник не отримує даних, нарахування здійснюються за середніми показаннями, а відтак – сума в платіжці може відрізнятися від обсягу електроенергії, що був використаний протягом останнього місяця.

Зекономити кошти та швидко передати показання можна через чат-бот YASNO у Viber, до якого лише за місяць після запуску приєдналися 17,5 тис. користувачів. Щоб скористатись сервісом, достатньо перейти за посиланням: https://yasno.com.ua/chatbot або відсканувати QR-код на сайті YASNO.

Через чат-бот YASNO можна передати дані за себе, своїх батьків, друзів та сусідів. Крім того, онлайн-помічник має додаткові корисні функції: підкаже, як зменшити витрати на електроенергію до 50%, допоможе замовити консультацію спеціаліста з питань енергоефективності та стане в нагоді при пошуку найближчого енергоофісу та його контактів.

«Кожен клієнт може обрати найбільш зручний спосіб переді показань: Особистий кабінет, форма на сайті, мобільний додаток Kyiv YASNO, повідомлення у Facebook, чат-бот у Viber, за телефонами (044/067/066) 277-18-18 через автовідповідач чи при з’єднанні з оператором. Усі сервіси є зручними та допоможуть кожній родині економити час та гроші», – сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua