Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Із липня кияни отримають рахунки з авансовим платежем за опалення і за бажанням зможуть оплатити опалення наперед, щоб менше сплачувати взимку

06 липня 2021 року, 13:22

У рахунку-повідомленні за житлово-комунальні послуги за червень, які кияни отримають у липні, з’явиться окремий рядок із рекомендованим авансовим платежем за опалення. Кияни за бажанням зможуть оплачувати рекомендовані суми за послуги наперед, зменшивши фінансове навантаження на сімейний бюджет узимку та не накопичуючи борги за тепло. У свою чергу, тепловики зможуть акумулювати отримані авансові платежі, щоб закупити природний газ для стабільного проходження опалювального сезону 2021/2022.

Нагадаємо, 20 травня в Україні припинив діяти механізм покладання спеціальних обов’язків (ПСО) на постачання природного газу для підприємств теплокомуненерго, які враховували соціальний аспект роботи теплопостачальників у процесі надання послуг населенню. Відтак, НАК «Нафтогаз» змінив умови та ціну закупівлі газу, скасувавши механізм післяплати. Це створює кризову ситуацію, враховуючи відсутність обігових коштів. Адже споживачі сплачують за надані послуги на умовах післяплати, тобто з відстрочкою у 20 днів після отримання послуг.

За запропонованими ГК «Нафтогаз Трейдинг» угодами, ціна газу становитиме 7,6 грн/куб. м, а його транспортування — 1,6 грн/куб. м. При цьому вартість газу у структурі тарифів «Київтеплоенерго» досягає 80%.

«Ми запроваджуємо механізм рекомендованого авансового платежу, щоб зменшити обсяги нарахувань для людей взимку. Сума рекомендованого платежу визначається на основі прогнозованого обсягу споживання у певному розрахунковому періоді. Це близько 10 грн/кв. м опалювальної площі. Авансовий платіж відображатиметься в особових рахунках клієнтів як переплата. Тобто фактично кияни сплачують наперед і гарантовано менше платять взимку», — розповів Костянтин Лопатін, директор СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго».

Рекомендовані авансові платежі за послуги теплопостачання також дозволять клієнтам уникнути накопичення боргів та штрафних санкцій за прострочення оплати за опалення.

Нагадаємо, загальний борг киян за спожите тепло і гарячу воду становить 3,6 млрд грн. КП «Київтеплоенерго» використовує усі наявні у правовому полі методи роботи з боржниками: від реструктуризації боргу до стягнення заборгованості у примусовому порядку виконавчими службами за судовим рішенням.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]