Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Картку киянина доповнюватимуть функціями, зручними для життя містян

25 жовтня 2016 року, 18:21

Картку киянина й надалі доповнюватимуть функціями, що мають на меті поліпшити життя містян. Про це під час «прямої лінії» у контакт-центрі 1551 розповів перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс. Він наголосив – проект «Картка киянина» є одним із найбільш важливих для влади, адже він має на меті безпосередню роботу з мешканцями міста та реагування на їх потреби.

«Картка киянина, яку перевипускатимемо разом із «Ощадбанком», зберігає всі пільги, які нею передбачені. Зараз нам вдалося досягти того, що людина фізично приходить у відділення лише раз, що суттєво скорочує час на її отримання. Крім того, разом із банком ми проводимо роз’яснювальну роботу, щоб усі містяни розуміли, для чого їм картка, які переваги можна отримати з нею, як вона працює як платіжний засіб», – підкреслив Геннадій Пліс та нагадав, що отримання картки киянина – справа добровільна.

«Так, це зручний інструмент для консолідації усіх пільг і можливостей на одному документі. Але, у будь-якому випадку, – це добровільне рішення. І для пільговиків, і для інших киян чи громадян, які працюють в місті», – підкреслив Геннадій Пліс.

У свою чергу, начальник головного управління в м. Києві та Київській області АТ «Ощадбанк» Сергій Крючков запевнив, що банк докладає усіх зусиль, щоб процес первинної та перевидачі карток киянина проходив максимально зручно для користувачів.

«Ми намагаємося фіксувати всі моменти, що можуть виникати у процесі переоформлення, та вирішувати їх якомога швидше», – підкреслив Сергій Крючков. Він нагадав, що наразі видано понад 300 тисяч карток киянина.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]