Хірургічні операції та супутні медичні послуги безоплатні для пацієнта, адже покриваються за рахунок програми медичних гарантій – Валентина Гінзбург
Хірургічні операції безоплатні для пацієнта та покриваються за рахунок програми медичних гарантій. Так само програма покриє і всі супутні медичні послуги. Таке роз’яснення з посиланням на Національною службу здоров’я України (НСЗУ) надала директорка Департаменту охорони здоров’я м. Києва Валентина Гінзбург.
Вона запевнила, що попри активну фазу війни кияни отримують усю необхідну медичну допомогу. Не є винятком і хірургічні втручання – планові та екстрені.
«Щодо ургентної допомоги: її пацієнту в невідкладному стані безкоштовно нададуть без направлення лікаря. Коли йдеться про планові операції, необхідно розуміти, на яку саму безоплатну меддопомогу можна розраховувати», – повідомила директорка Департаменту.
Валентина Гінзбург розповіла, що безоплатна планова хірургічна допомога надається винятково за направленням лікаря (сімейного, терапевта, педіатра) або лікуючого вузького спеціаліста. Із направленням людина може звернутися в будь-який заклад, що має договір із НСЗУ на пакети «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах» або «Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня». За інформацією НСЗУ, дізнатися контакти найближчого закладу можна за номером 16-77.
«Після первинного огляду лікаря визначається, що потрібно зробити перед проведенням операції. Призначаються додаткові обстеження, супутні аналізи (наприклад, крові і сечі), та дослідження (бактеріологічні, цитологічні, інструментальні). Усі ці передопераційні обстеження мають виконувати безкоштовно. Так само безкоштовними є анестезія і, власне, оперативне втручання. А також, у разі необхідності, – інтенсивна терапія і післяопераційний догляд та допомога, яких потребує пацієнт», – зазначила Валентна Гінзбург.
Перевірити наявність ліків у конкретному закладі пацієнт може на сайті: https://eliky.in.ua/.
Валентина Гінзбург закликала киян дбати про своє здоров’я, звертатися до лікарів вчасно та не нехтувати їхніми рекомендаціями.
«Якщо йдеться про показання до операції – не відкладайте її. Не кажіть собі, що не на часі. Не на часі саме хворіти та очікувати на значне погіршення стану. Якщо ж у закладі у вас намагаються взяти гроші за те, що ви маєте отримати безкоштовно, звертайтеся насамперед до керівника установи, а в разі невирішення питання – до НСЗУ [email protected] або на гарячу лінію Департаменту охорони здоров’я: 044-278-41-91», – наголосила вона.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]