Київ планує до кінця року скоротити кількість рекламних конструкцій на третину
До кінця року в столиці планується скоротити кількість рекламних конструкцій на третину. Про це сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков в інтерв’ю для ІА «Liga.net».
«Я вже двічі зустрічався з представниками Асоціації зовнішньої реклами. Ми їм оголосили головний принцип, який пропонуємо для спільної взаємодії: зменшення кількості реклами в Києві неминуче. Це рішення прийнято, і Асоціація з ним згодна. Місто зараз схоже на смітник. Як я вже говорив, я оптиміст і ставлю в план протягом трьох місяців отримати нормативні акти, щоб до кінця року кількість реклами зменшилася. Ми очікуємо від представників рекламної індустрії саморегуляції і, як результат, добровільного скорочення рекламних конструкцій мінімум на третину», – заявив Олексій Резніков.
Він також розповів, що в рамках реформування сфери реклами буде розроблена схема всіх вулиць Києва із зазначенням, де і яка рекламна конструкція може бути встановлена.
«Це буде відомо заздалегідь, на роки вперед. Зараз ми працюємо над концепцією, чекаємо пропозицій від Асоціації. Частина з них уже надійшла. Але я їм сказав чесно, що якщо ми не зможемо досягти балансу і інтереси бізнесу будуть конфліктувати з інтересами суспільства, місто встане на бік інтересів киян», – додав заступник голови КМДА.
Довідково.
За даними КП «Київреклама» в Києві налічується понад 29 тисяч рекламних конструкцій. З них близько 13 тисяч – розміщені без дозволів. Проте, варто зауважити, що ці цифри динамічні, оскільки тільки в квітні поточного року близько 1 тисячі конструкцій стали незаконними через закінчення строку дії дозволів.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]