Версія для людей із вадами зору

«Київ у смартфоні»: функціонал додатку Kyiv Smart City розширився

02 жовтня 2019 року, 17:53

У міському додатку електронних послуг з’явилася можливість сплатити за житлово-комунальні послуги. Нові можливості мобільного застосунку презентував директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров під час відкриття Kyiv Smart City Forum 2019, присвяченого діджиталізації держави та українських міст.

Додаток Kyiv Smart City завантажили більше 75 тисяч осіб. Із них щодня додатком користується близько 9 тисяч власників смартфонів.

«Кияни активно користуються додатком щодня. Вони сплачують за проїзд, поповнюють транспортні картки Kyiv Smart Card, купують одноразові QR-квитки та читають афішу подій. Київ – це «місто у смартфоні», що вже працює. І наша мета – зробити його максимально корисним і зручним для киян. Тому ми наразі працюємо над тим, щоб вже цього року в додатку з’явилася можливість сплатити за паркування та записати дитину у дитячий садок», – повідомив Юрій Назаров.

У 2020 році розвиток додатку продовжиться. Планується надати користувачам можливість написати звернення до Контактного центру 15-51, сплатити штраф за паркування, написати онлайн-петицію, зареєструвати улюбленця в «Реєстрі домашніх тварин», проголосувати за проекти Громадського бюджету та розробити сервіс «Активний киянин» з інформацією про місця збору та переробки відходів, пункти прийому речей тощо.

Завантажити додаток можна за посиланням: https://app.kyivcity.gov.ua/start.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua