Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Київавтодор» змінює комунікацію у соцмережах і активно спілкується з користувачами – Олександр Густєлєв

15 серпня 2019 року, 20:30

У КК «Київавтодор» змінюють комунікацію у соцмережах. Про це повідомив генеральний директор комунальної корпорації Олександр Густєлєв.

За словами керівника комунальної корпорації, з червня 2019 року на підприємстві почали впроваджувати комунікаційну реформу.

«Спільно з міжнародним проектом Crello і Crello UA ми суттєво змінили наші оголошення. Вони стали більш інформативні. Першими серед усіх комунальних підприємств, корпорацій і об’єднань почали розміщувати зрозумілі схеми робіт. Також дизайнери цього міжнародного проекту розробили макет повідомлень спеціально для «Київавтодору», – зауважив Олександр Густєлєв.

За його словами, також запровадили прямі ефіри з ремонтів. Під час таких стрімів фахівці «Київавтодору» спілкуються з користувачами. 

Окрім того, у КК «Київавтодор» створили телеграм канал «КиївТрафік», у якому оперативно повідомляють про обмеження руху, ремонти й зміни погоди, які можуть вплинути на трафік.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]