«Київгаз» із початку року виконав технічне обслуговування понад 400 житлових будинків столиці
Фахівці АТ «Київгаз» протягом двох місяців щоденно проводять технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання (ТО ВБСГ) багатоквартирних будинків. Про це повідомляє товариство.
Відповідні роботи тривають у різних районах міста, і на сьогодні в 418 будинках успішно здійснені заходи з технічного обслуговування.
Загалом цього року підприємство запланувало провести технічне обслуговування в понад 2,6 тисячі будинків. Це необхідні технічні обстеження й перевірки мереж та обладнання для безпечного й надійного функціонування будинкових систем газопостачання.
Залежно від обсягу робіт технічне обслуговування газових мереж спільної власності в будинку займає 1-2 робочих дні. Працівники оглядають, здійснюють обстеження та виконують заходи, передбачені Переліком видів робіт, які входять до технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання в житлових будинках.
Мешканців будинку обов’язково попередньо інформують про заплановані роботи. На офіційному сайті «Київгазу» розміщений відповідний графік. Також компанія розміщує на під’їздах будинків оголошення із зазначенням інформації про заплановані роботи та контактними даними для уточнення питань.
Безпосередньо перед початком проведення технічного обслуговування працівники обходять квартири, попереджають мешканців про заплановані роботи та проводять інструктаж. Зокрема нагадують, що під час випробувань на щільність газових стояків у будинку крани перед газовими приладами мають бути перекритими.
Після поквартирного обходу розпочинають роботи з технічного обслуговування газових мереж спільної власності в будинку, проводять підготовку до планового випробування на щільність внутрішньо будинкових систем газопостачання. Далі кожен стояк перевіряють на герметичність надлишковим тиском. Якщо стояк не витримує випробування, подача газу відновлюється після усунення витоків на ньому.
Уже перші місяці роботи фахівців показали важливість вчасного здійснення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання.
Як правило, проблеми виявляються на різьбових з’єднаннях, утім бувають і випадки корозії газопроводів. Виникнути вони можуть як на вводі в будинок, так і в будь-якому іншому місці, наприклад, у перекритті між поверхами. Щоб з’ясувати, де саме виникла проблема, працівникам обов’язково потрібен доступ до всіх газифікованих приміщень на стояку.
Інколи джерелом витоку може бути навіть неперекритий кран на газовому обладнанні. Тому потрібно розуміти, що саме мешканці можуть пришвидшити процес проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання. Адже якщо вони дотримуються рекомендацій та забезпечують доступ для поквартирної перевірки стану газових мереж спільної власності, витік газу виявляється швидше.
Проведення планово-попереджувальних заходів є необхідною умовою підтримки газових мереж у належному стані. Адже лише за 2023 рік аварійна служба «Київгазу» отримала понад 5 000 заявок, пов’язаних із витоками газу. Вчасне виявлення та усунення проблем дозволяє гарантувати газову безпеку мешканців і запобігати надзвичайним ситуаціям.
Нагадуємо, що періодичність технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання визначають залежно від строку їх експлуатації. З урахуванням вказаних критеріїв роботи вони мають проводитися раз на 3 або 5 років. Оператори газорозподільних мереж проводять технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання на основі Типового договору та відповідно до Порядку ТО багатоквартирного будинку. Із детальною інформацією можна ознайомитися на сайті «Київгазу»: https://kyivgaz.ua/to-vbsg.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]