Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Київська міська рада робить чергові кроки до прозорості

27 квітня 2021 року, 12:41

Депутати ухвалили низку рішень, метою яких є підвищення прозорості та ефективності роботи Київської міської ради.

Зокрема, 22 квітня депутати затвердили нову редакцію Положення про Президію Київської міської ради, відповідно до якого громада отримає доступ до протоколів та стенограм засідань органу місцевого самоврядування.

Зазначимо, що основне завдання Президії – формування попереднього порядку денного пленарних засідань.

Окрім того, зміни до рішення Київської міської ради про звіти депутатів передбачають необхідність щороку до 1 травня надавати до секретаріату Київської міської ради звіти про свою роботу, та до 15 травня їх оприлюднювати, з метою обговорення, надання зауважень та пропозицій територіальною громадою міста Києва.

Відкориговане Положення про громадську приймальню депутатів Київської міської ради усуває можливий фактор конфлікту інтересів та унеможливлює ситуацію, коли депутат, члени його сім’ї та його близькі особи є керівниками, членами органів управління громадських організацій, на які покладаються функції громадської приймальні.

Водночас депутат відтепер може публікувати на сайті Київської міської ради не тільки адресу офіційної приймальні, але й інші місця, де буде проводити прийом виборців. Інформувати ж про свою офіційну громадську приймальню з усіма засобами зв’язку депутат зобов’язаний.

Нова редакція Порядку використання колонної та конференц-залів дозволяє унормувати механізм проведення заходів за ініціативи громадських організацій, фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування. Основною вимогою, як і раніше, залишається неприбутковість таких заходів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]