Київський метрополітен презентував автоматизовану роботу станції
У столичній підземці впровадили новий механізм оплати проїзду на станції «Кловська». Тепер тут немає кас і жетонів. Усі види оплати проїзду пропонуються в одному виді автоматів. Найзручнішу для себе модель пасажир обирає самостійно: придбати QR-квиток чи поповнити проїзний, оплатити банківською карткою чи скористатися готівкою.
«Це важливий проект для міста і значний крок до повного впровадження електронного квитка у громадському транспорті столиці. У час розвитку технологій автоматизація процесів – світова практика. Після завершення пілотного періоду проекту нововведення повністю запрацює у підземці. Зокрема наступними smart- станціями метрополітену будуть «Університет», «Дружби народів», «Либідська» та «Політехнічний інститут», – заявив заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Два роки тому київський метрополітен став п’ятим у світі, де можна оплатити безконтактною банківською карткою. І підприємство продовжує впроваджувати зручні послуги для пасажирів.
«Зараз разом із вами ми ламаємо традицію. Традицію кас, черг та невдоволених пасажирів. Тепер не потрібно довго запитувати. Ви самостійно отримуєте послугу у кілька кліків. Водночас наші співробітники більше не будуть займатися рутиною, з якою легко справляється автоматика. Вони застосовуватимуть свої знання для вирішення нестандартних ситуацій та надання консультацій», – сказав начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
Він також додав, що фахівці працюють над онлайн поповненням проїзних квитків та мобільним додатком метро.
У розробці проекту автоматизації станцій взяла участь громадська формація «Агенти змін». Безкоштовно для міста волонтери розробляли оптимальні та зручні рішення для пасажирів.
«Нові автомати метро – це повноцінні кіоски самообслуговування, що здатні замінити собою касу, більш того – бути кращими та швидшими за неї. Щоб ви не робили – купували разову поїздку чи картку, поповнювали картку метро готівкою чи банківською карткою та навіть прив’язували тарифи метро до своєї безконтактної банківської картки – все це ви зможете зробити без зайвих кроків, отримати вчасну підказку, звести майже до нуля можливі помилки», – пояснив очільник формації «Агенти змін» Ігор Скляревський.
За його словами, перші місяці роботи автоматів їх функціонування буде ретельно вивчатися. Зауваження користувачів враховуватимуться для покращення інтерфейсу.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]