Версія для людей із вадами зору

«Київводоканал» налаштував дистанційне обслуговування споживачів

23 квітня 2020 року, 17:03

Для оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань абонентів ПрАТ «АК «Київводоканал» налаштував дистанційне обслуговування споживачів. Про це повідомили у товаристві.

Зокрема, консультації  можна отримати у колл-центрі за номером 202-02-02, на сторінці підприємства у Facebook або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті «Київводоканалу».

Крім того, Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти у Skype, які приймають абонентів за наступним графіком:

  • Пн-Чт – 08:00 – 17:00
  • Пт – 08:00 – 16:00
  • Сб, Нд – вихідний
  • Обідня перерва із 12:00 до 13:00

Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16

Центр обслуговування споживачів № 3 (б-р Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40

Центр обслуговування споживачів № 4 (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж) – KVKStalingrada14G

Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-А) – KVKRevutskogo5A

Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-А) – KVKTupoleva19A

Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16

Дистанційні консультації надаються із таких питань:

  • укладання договорів зі споживачами про надання послуги з централізованого постачання холодної води та послуг водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем);
  • проведення перерахунків та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
  • актуалізація інформації про споживача (внесення ознаки лічильника, ознаки бойлера, кількості мешканців, закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
  • внесення заявок в Централізовану систему повірки лічильників та внесення заявок на опломбування в програму з опломбування лічильників;
  • внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку;
  • отримання довідки про відсутність заборгованості.

Оплатити послуги також можна дистанційно:

  • через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
  • за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
  • в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи iPayPortmoneEasypayPayHubза допомогою банківської картки.

Для юридичних осіб це можуть бути такі способи дистанційного обслуговування:

  • офіційний сайт Товариства (розділи з інформацією, завантаження бланків тощо);
  • особистий електронний кабінет юридичної особи (інформація про розрахунки, передача показань);
  • система E.DocСОТА(отримання і відправлення розрахункових документів), ЕДО «Вчасно» ;
  • електронні пошти (відправка і отримання листів);
  • скриньки у кожному ЦОС (для залишення звернень, документів та інформації про показання);
  • система електронного документообігу для юридичних осіб SmartSign (обмін документами з використанням ЕЦП) та система ЕДО АСКОД;
  • телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи, засоби поштового зв’язку, Sкype тощо.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua