Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Київводоканал» пропонує своїм споживачам поступово відмовлятись від паперових квитанцій і отримувати рахунки на електронну пошту

09 лютого 2023 року, 16:08

На сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» мешканці столиці можуть повідомити про відмову від паперових рахунків для оплати послуг водопостачання та водовідведення. Ідеться про окремі платіжні документи «Київводоканалу».

Налаштувати отримання електронних квитанцій можна в особистому кабінеті на сайті «Київводоканалу». Для цього потрібно:

  • перейти у розділ «Профіль»,
  • перевірити актуальність вказаної електронної пошти,
  • встановити відмітку щодо згоди на отримання квитанції в електронному вигляді.

«Щомісяця ми надсилаємо 1 мільйон 100 тисяч паперових квитанцій своїм абонентам. Із них приблизно половина  використовується для оплати у відділеннях банків. Решта паперових рахунків після перегляду цифр і оплати через онлайн сервіси, у кращому випадку, стає макулатурою. Таким чином щомісяця 5 500 кг паперу йде «на вітер», а це 55 дерев, бо кожні 100 кг паперу – 1 зрубане дерево. До того ж, більшості абонентів, особливо молоді, набагато зручніше отримувати квитанції в електронному вигляді, це суттєво економить час», – сказав директор розрахункового департаменту «Київводоканалу» Валерій Люлін.

Зверніть увагу! Скористатися послугою можуть лише споживачі, які знаходяться у прямій зоні обслуговування «Київводоканалу» і отримують окремі квитанції за послуги водопостачання та водовідведення (не стосується квитанцій ГІОЦ).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]